napoje,alkohole

Kawa piernikowa

 

Cudowna kawa, pachnąca Świętami, cudownie rozgrzewająca. Kawka dla smakoszy dość intensywnych smaków korzennych, ja z pewnością do takich należę. Idealna gdy za oknem zamieć śnieżna a my w domku pod kocykiem z kubeczkiem przepysznej, aromatycznej kawki 🙂 Przepis wpadł mi w ręce z tej stronki.

 

kawa piernikowa

Składniki :

  • 1 szklanka kawy
  • 1 szklanka mleka
  • 2 łyżki kakao
  • 2 łyżeczki cukru
  • 1-2 łyżeczki przyprawy do piernika ( robiłam porcję na 1 szklankę dałam pół łyżeczki )
  • spienione mleko ( u mnie lekko roztrzepana śmietanka 30% )

Mleko, kakao, i cukier zagotować razem, zalać świerzo zaparzoną kawę. Dodać przyprawę do piernika, zamieszać. Podawać razem ze spienionym mlekiem, śmietanką lub bitą śmietaną.

Smacznego 🙂

Przepis bierze udział w akcji : Korzenny tydzień

 

Dodaj komentarz